איך לתבוע רופא שיניים

רשלנות בטיפול שניים

כולנו מגיעים אל רופא השיניים, כדי לשמור על בריאות שינינו. במסגרת התקדמות הרפואה המודרנית, תחום רפואת השיניים התקדם בהתאם, ועזר לאנשים רבים לשמור על שיניים בריאות ואסתטיות. תפקידו של רופא השיניים הוא לסייע לנו לשמור על שיניים בריאות באמצעות מניעת היווצרותן של בעיות שונות, פתרון בעיות לאחר שכבר הופיעו (לדוגמה חורים בשיניים), דלקות בחניכיים וכדומה. בנוסף, הוא יכול לפעול בכדי שהשיניים שלנו יהיו אסתטיות ויפות, באמצעים שונים כגון גשר או התקן אחר. גם התפריט המודרני דורש מאיתנו להשקיע יותר בבריאות השיניים שלנו, מכיוון שהוא מתבסס על שיעור פחמימות גבוה, המזיקות לשיניים. למרות האמור, לצערנו, עלול רופא השיניים לבצע טיפול לקוי, אשר לא רק שלא יסייע לנו, אלא אף יגרום לנו לנזק מעבר למצב הקיים. בשל כך חשוב להתייעץ עם גורם משפטי מומחה לפני כן, ולהבין איך לתבוע רופא שיניים בצורה נכונה. מומלץ לפנות אל עו"ד ד"ר דפנה אברמוב, אשר הינה רופאת שיניים העוסקת כעורכת דין במקרים של רשלנות ברפואת שיניים. שילובם של שני תחומים אלו מעניק יתרון ממשי לפונים אליה, ומאפשר בירור מקצועי, יעיל ואיכותי של תלונתם.

איפה לומדים איך לתבוע רופא שיניים ?

כמו רופאים אחרים, גם רופא השיניים אינו חסין משגיאות. חשוב לדעת, שלא כל טעות נחשבת לרשלנות. לכן, חשוב לדעת האם ישנה עילה ואם כן- איך לתבוע רופא שיניים כאשר נוצר אצלנו נזק פיזי או נפשי. למרות שהטיפול הלקוי לא נעשה בכוונה, אין זאת אומרת שאין צורך לפצות את המטופל. לכן, אם אתם מרגישים שנעשה לכם עוול, אל תהססו לברר לגבי תביעת הפיצויים שמגיעים לכם, ככל שאלה אכן מגיעים לכם. כמו כל תביעה אחרת, נרצה להיעזר בשירותיו של איש מקצוע מתאים המתמחה בתביעת רופאי שיניים. לשם כך נפנה לעורך דין שמכיר את הנושא המשפטי ויעזור לנו בעניין זה.

האם אפשר לקבל פיצוי בגין אותה רשלנות?

איך לתבוע רופא שיניים על מנת לקבל פיצויים? עורך דין רשלנות רפואית שיניים, הוא האדם הנכון לפנות אליו על מנת לקבל את הפיצוי שמגיע לכם. במהלך טיפול השיניים עלול להגרם לכם נזק פיזי שמזכה אתכם בפיצוי בגינו, מכיוון שתצטרכו לבצע טיפול מתקן. הטיפול יכול גם לגרום לנזק לא ממוני כמו כאב וסבל. ד"ר דפנה אברמוב, מנהלת משרד המטפל בתיקי רשלנות רפואית, תוך מתן דגש על מקרי רשלנות רפואית ברפואת שיניים. ד"ר אברמוב בעלת מעל עשרים שנות עיסוק ברפואת שיניים ובמשפטים, ובמשרדה תוכלו לטפל בנושא טיפולי שיניים לקויים תוך טיפול מסור ומקצועי.

בדקו האם מגיע לכם פיצוי!

ענו על מספר שאלות
כדי לבדוק האם מגיע לכם פיצוי

רשלנות רפואית - טיפול שניים