עורך דין רשלנות שיניים

רופא שניים רשלנות

כאבים בשיניים יכולים לקרות לנו בכל רגע, גם אם אנו שומרים על בריאות השיניים ופעמיים ביום
משתמשים בחוט דנטלי אחרי צחצוח השיניים. מקרים לא נעימים כאלו, הדורשים מאיתנו
להגיע לביקור במרפאת השיניים יכולים לעורר חששות רבים. תפקידו של רופא השיניים הוא
לעזור לנו במצבים כאלו, ולידע כיצד יש למנוע אותם מראש בעזרת טיפולים מונעים.
למרות שבאותם רגעים רופא השיניים יכול להיראות כמו מלאך שעזר לנו ברגע קשה, אין זה
לומר שהוא תמיד מעניק לנו טיפול מושלם. לצערנו, כמו כל רופא, גם רופא השיניים שלנו
לא חסין מטעויות ועשוי לא רק שלא לעזור לנו כשאנו באים לביקור, אלא אף לגרום לנזק
ממשי בשיניים שלנו. במקרים כאלו נרצה לפנות לייעוץ משפטי אצל עורך דין רשלנות
שיניים וזאת על מנת לבחון אפשרות של תביעה.

איך אני פונה לעורך דין רשלנות שיניים

עורך דין רשלנות שיניים הוא איש מקצוע שתפקידו לסייע לנו במקרים שנעשה לנו נזק פיזי או נפשי
במהלך טיפול אצל רופא השיניים. למרות שגם רופא הוא בסך הכל בן אדם, עדיין יש לו
אחריות כלפינו, לשמור על השיניים שלנו במצב שבו הגענו לרופא, ובטח שלא לגרום נזק.
במקרה ואנחנו חושבים שחווינו רשלנות במהלך טיפול השיניים שהזיק לנו, נפנה לסיוע
משפטי על מנת לתבוע פיצויים בשל העוול שנגרם לנו. תפקידו של עורך הדין הוא לעזור
לנו לבחון את הראיות ואת התקדימים המשפטיים הקיימים בכדי לראות האם אכן לתביעה
שלנו יש סיכוי לצלוח בערכאות המשפטיות השונות.

תחת איזה תחום משפטי נמצאות תביעות רשלנות רופאי שיניים

עורך דין רשלנות שיניים עוסק בעצם במשפט האזרחי, בענף הנקרא דיני הנזקין. ענף משפטי מורכב
זה מתעסק בכל המקרים בהם גורם כלשהו מסב נזק לגורם אחר. במסגרת דיני הנזקין נמצאת
גם רשלנות של בעלי מקצוע, שלהם אחריות כלפי המטופלים שלהם.
עו"ד ד"ר דפנה אברמוב, מנהלת משרד המטפל בתיקי רשלנות רפואית, תוך מתן דגש על מקרי רשלנות
רפואית ברפואת שיניים. עו"ד ד"ר אברמוב בעלת מעל עשרים שנות עיסוק
ברפואת שיניים ובמשפטים ובמשרדה מטופלות פניות על טיפולי שיניים לקויים.

בימים אלו, אין אדם שלא הולך מדי פעם לביקור אצל רופא השיניים שלו, בתקווה בתדירות הנכונה כדי לשמור עליהן. במסגרת ההתקדמות של הרפואה המודרנית, תחום רפואת השיניים התקדם מבחינת איכות ורמת הטיפול שמקבלים. הטיפול בחלל הפה נועד כדי למנוע בעיות רפואיות מראש או לפתור בעיות שקרו, כמו למשל דלקות שיניים או כאבים בחניכיים.

שיניים בריאות הן בין היתר שיניים לבנות, ישרות ואסתטיות, שגם לא כואבות ולא מפריעות לנו בשגרת היום יום שלנו. בנוסף, האוכל המודרני דורש מאיתנו להשקיע בבריאות השיניים שלנו, שכן למרות שהאוכל נהיה יותר בריא עם השנים, ישנם גם הרבה כימיקלים וחומרים שאינם טובים לשיניים שלנו במזון המעובד שאנחנו אוכלים, למשל במשקאות ממותקים. לכן, אם לאחר טיפול אצל רופא השיניים אנחנו חושבים שעברנו טיפול רשלני, ניתן לפנות לבעל מקצוע מתאים והוא עורך דין שיניים על מנת לנסות לתבוע פיצויים.

פנייה עבור עורך דין שיניים

מקרים בהם עורך דין שיניים יכול לסייע הינם יותר נפוצים ממה שחושבים. כמובן שבזמן שהרפואה התקדמה עם מכשור חדשני וטיפולים פורצי דרך, רופאים הם בסך הכל בני אדם וגם הם עושים טעויות. כאשר אנחנו יושבים על כיסא המטופל אצל רופא השיניים, חשוב לנו לקבל את היחס והטיפול הכי טובים שאפשר, והאמון שאנו שמים ברופא השיניים שלנו הוא כמו בכל רופא אחר. בתיקי רשלנות רפואית, בוודאי בתחום רפואת השיניים, יש פעמים רבות כאבים פיזיים, אך לעיתים קרובות יהיו גם משקעים רגשיים כתוצאה מהטיפול הרשלני. לכן, אם אתם מרגישים שנעשה לכם עוול, אל תהססו לפנות לייעוץ משפטי בנושא.

האם יש אפשרות לקבל פיצויים מרופא שיניים שהתרשל?

עורך דין שיניים יוכל לעזור לכם בתביעה כדי לקבל פיצויים. איש מקצוע שכזה שמתמחה ברשלנות רפואית, בדיני הנזיקין ובטיפול בתיקי רשלנות רופאי שיניים בפרט, הוא האדם הנכון לפנות אליו. עו"ד ד"ר דפנה אברמוב, מנהלת משרד המטפל בתיקי רשלנות רפואית, תוך מתן דגש על מקרי רשלנות רפואית ברפואת שיניים. עו"ד ד"ר אברמוב בעלת מעל עשרים שנות עיסוק ברפואת שיניים ובמשפטים ובכך מעניקה שירות מקיף, איכותי וללא פשרות, המשלב את הידע הרב אשר צברה בשני התחומים.

רשלנות רפואית יכולה להתרחש בכל מחלקה, מרפאה או בית חולים. כמו כן, ישנם מקרים רבים היכולים להיחשב כרשלנות רפואית של רופא או של מרפאת שיניים, כמו למשל טיפול שיניים שגרם נזק בלתי הפיך אצל מטופל. כאשר רוצים להשיג פיצוי במקרה כזה, נפנה ליעוץ משפטי של עו"ד רשלנות רפואית שיניים המתמחה במקרים מסוג זה.

במה יכול לעזור לי עו"ד רשלנות רפואית שיניים

ישנם מקרים שונים של רשלנות רפואית בטיפולי שיניים שניתן לקרוא עליהם בפסקי דין, שכן פסקי דין אלה כוללים מקרים שונים של רשלנות, הנכללים בענף זה, ובהם מטפל עו"ד רשלנות רפואית שיניים המכיר את התחום על בוריו. בין פסקי הדין ישנם כאלו העוסקים ברופא שיניים אשר במהלך הטיפול פגע בעצב וגרם לנזק בלתי הפיך, רופאים שבצעו שיקום לקוי (כתרים, גשרים וכו'), הזנחה ואי ביצוע מעקב רפואי שגרמו להתדרדרות במצב הפה, וכיוצא בזה. בשל מקרים כאלו נפנה לייעוץ משפטי אצל עו"ד העוסק בדיני הנזקין ומתמחה ברשלנות רפואית בטיפולי שיניים.

מתי אפשר לתבוע רופא שיניים שהתרשל בטיפול?

אין ספק כי בריאות השיניים היא חשובה מאוד, ושרפואת השיניים המודרנית עוזרת לנו לשמור עליה. כמובן שצחצוח שיניים ואמצעים אחרים למניעת בעיות כמו דלקות בחניכיים הם חשובים מאוד, אך לצד זאת חובה להגיע לטיפול במרפאת השיניים. אם אנו מרגישים שחווינו רשלנות רפואית בטיפול שיניים, אין סיבה להסס. יש לפנות לקבל ייעוץ משפטי בנושא מאיש מקצוע שהינו עו"ד רשלנות רפואית שיניים שמתמחה במקרים מסוג זה. איש מקצוע מנוסה שכזה, יוכל לסייע לנו לשמור על זכויותינו ולקבל פיצוי הולם בגין הנזק שנגרם לנו. עו"ד ד"ר דפנה אברמוב, מנהלת משרד המטפל בתיקי רשלנות רפואית, תוך מתן דגש על מקרי רשלנות רפואית ברפואת שיניים. ד"ר אברמוב בעלת ותק של מעל עשרים שנות עיסוק ברפואת שיניים ובמשפטים, ובמשרדה מטופלות פניות על טיפולי שיניים בענייניות ויעילות.

כאבים בשיניים עלולים לתקוף אותנו בכל רגע בחיים, גם אם אנו דואגים לבריאות השיניים שלנו, מצחצחים ומשתמשים בחוט דנטלי. מקרים לא נעימים כאלו, הדורשים מאיתנו להגיע לביקור אצל רופא השיניים, לעולם אינם קורים בזמן מתאים. תפקידו של רופא השיניים הוא לעזור לנו במצב זה, ואף לעזור לנו למנוע אותו מראש בעזרת רפואה מונעת. לצערנו, כמו כל רופא אחר, גם רופא השיניים שלנו אינו חסין ממשגים ועלול לא רק שלא לעזור לנו, אלא אף לגרום לנזק ממשי בשיניים במקרים כאלו נרצה לפנות לייעוץ משפטי אצל, עו"ד רשלנות רפואית שיניים על מנת לבחון אפשרות של תביעה כנגד רופא השיניים.

איך אני פונה לעורך דין רשלנות בטיפול שיניים

עו"ד רשלנות רפואית שיניים הינו איש מקצוע שתפקידו לסייע במקרה שנעשה לנו נזק פיזי או נפשי במהלך הטיפול במרפאת השיניים. על הרופא לשמור על השיניים שלנו במצב שבו היו כשנכנסנו בדלת משרדו, ולשפר את מצבן על פי הצורך. אם אנו חוששים שחווינו רשלנות במהלך טיפול השיניים או שנעשה לנו נזק, נפנה לייעוץ משפטי כדי לקבל פיצויים בגין הנזק שנגרם לנו. תפקידו של עורך הדין הוא לעזור לנו לבחון את הראיות והמצב המשפטי הקיים, בכדי להבין האם לתביעה שלנו יש סיכוי להצליח בערכאות המשפטיות השונות והאם היא כדאית עבורנו.

באיזה תחום משפטי נמצאות תביעות נגד רופאי שיניים

עו"ד רשלנות רפואית שיניים עוסק בעצם במשפט האזרחי, בענף שנקרא דיני הנזיקין. ענף משפטי מורכב זה עוסק במקרים בהם אדם אחד עושה נזק לאדם אחר. במסגרת דיני הנזיקין כלולה גם רשלנות של בעלי מקצוע, שיש להם אחריות למטופלים שלהם. ד"ר דפנה אברמוב, מנהלת משרד המטפל בתיקי רשלנות רפואית, תוך מתן דגש על מקרי רשלנות רפואית ברפואת שיניים. עו"ד ד"ר אברמוב הינה בעלת ותק של מעל עשרים שנות עיסוק ברפואת שיניים ובמשפטים, כך ששילוב שני תחומי הידע האלו מעניק יתרון משמעותי את הפונים אליה ומאשר את בירור תלונתם ביעילות מיטבית.

בדקו האם מגיע לכם פיצוי!

ענו על מספר שאלות
כדי לבדוק האם מגיע לכם פיצוי

רשלנות רפואית - טיפול שניים