רשלנות רפואית בהשתלת שיניים

רשלנות רפואית בטיפולי שיניים תשובות לשאלות הנפוצות ביותר

כולנו מגיעים מדי פעם לביקור אצל רופא השיניים, על מנת לשמור על בריאות השיניים והפה. במקביל להתקדמות הרפואה המודרנית, התקדם גם תחום רפואת השיניים ועזר לאנשים רבים לשמור על שיניים בריאות ואסתטיות, ולחיות ללא כאבים מיותרים. תפקידו של רופא השיניים הוא לסייע לנו לשמור על שינינו באמצעות מניעת היווצרות של בעיות שונות, לצד פתרון קיימות, כגון חורים בשיניים, דלקות בחניכיים וכיו"ב. בנוסף, רופא השיניים יכול לדאוג לכך שהשיניים שלנו יהיו אסתטיות ויפות, באמצעות טיפולים שונים כמו גשר או התקן אחר. לצערנו, לפעמים הרופא מעניק טיפול שגוי כולל רשלנות רפואית בהשתלת שיניים ובכך גורם נזק למטופליו.

מהי רשלנות רפואית בהשתלת שיניים

תפקידו של רופא השיניים הוא לסייע לנו לדאוג לבריאות השיניים, אך כמו רופאים אחרים הוא בן אדם וככזה, עלול לשגות, וישנם מקרים של רשלנות רפואית בהשתלת שיניים במהלכם נגרם נזק פיזי ו/או נפשי אצל המטופלים. השתלת שיניים נדרשת במצבים שונים: אם איבדנו שן עקב חבלה לדוגמה, או אם שן מסויימת נפגעה מעששת והיה לעקור אותה, ייתכן שנרצה לשים במקומה שתל, כדי לשמור על תפקוד ואסתטיקה. טיפול רשלני לרוב אינו נעשה בזדון, אולם עדיין, מותיר על כנה את הזכאות לפיצוי המטופל בגין הנזק שהתרחש. אם אתם מרגישים שנעשה לכם עוול, אל תהססו לברר לגבי זכאותכם לפיצוי.

האם אפשר לקבל פיצוי בגין טיפול רשלני?

ניתן בהחלט לתבוע רופא שיניים ולקבל פיצויים אם התביעה מתקבלת. עורך דין רשלנות רפואית שיניים הוא האדם הנכון לפנות אליו על מנת לקבל את הפיצוי שמגיע לכם. עו"ד ד"ר דפנה אברמוב, מנהלת משרד המטפל בתיקי רשלנות רפואית, תוך מתן דגש על מקרי רשלנות רפואית ברפואת שיניים. היא בעלת ותק של מעל לכעשרים שנות עיסוק ברפואת שיניים ובמשפטים, ובך מעניקה לכם שירות איכותי, יעיל, מקצועי וממצה.

בדקו האם מגיע לכם פיצוי!

ענו על מספר שאלות
כדי לבדוק האם מגיע לכם פיצוי

רשלנות רפואית - טיפול שניים