תביעה בגין שתל שנשכח בחלל הסינוס

רשלנות רפואית פה ולסת

אדם בשנות הששים לחייו פנה לקבלת טיפול שיניים. הרופא הציע לו לבצע טיפול הכולל עקירות, טיפולי שרש, החדרת שתלים ושיקום באמצעות כתרי חרסינה.
מספר שנים לאחר שהטיפול הסתיים, החל המטופל לחוש כאבים בצד שמאל של הלסת התחתונה, והוא הופנה על ידי רופא אחר, לבצע צילום. בצילום התברר כי אחת השיניים הטוחנות מיועדת לעקירה, אך גם הודגם שתל, שהוחדר לתוך חלל הסינוס המקסילארי השמאלי, במהלך הטיפול הקודם.
המטופל פנה למשרדנו לבירור זכויותיו המשפטיות. במהלך הבירור עלה, כי הרופא הראשון ידע שהוא החדיר שתל לחלל הסינוס, אך הוא לא תיעד זאת כנדרש, ברשומה הרפואית, לא דיווח על כך לחברת הביטוח שלו, ולא יידע את המטופל.
המטופל לא קישר בין תלונות על נשימה, הפרשה, וכאבים, שהופיעו לאחר טיפול השיניים, לבין הטיפול עצמו, וכך התהלך שנים מבלי שזיהה את הסיבה לתלונותיו.
לאחר שנודע על דבר השתל שנשכח בחלל הסינוס הופנה המטופל לבירור במרפאת אף אוזן גרון, ובעקבות ההמלצות שניתנו – עבר ניתוח לחילוץ השתל.
המטופל נבדק על ידי מומחה רפואי שערך חוות דעת. בחוות הדעת פורטו ליקויים נוספים שנפלו בטיפול.
בסופו של דבר זכה המטופל בפיצוי משמעותי המשקף את עלות הטיפול המתקן שהוא נזקק לו, השבת סכומים ששולמו בגין טפולי יתר ללא התווייה רפואית, ובגין כאב וסבל.

בדקו האם מגיע לכם פיצוי!

ענו על מספר שאלות
כדי לבדוק האם מגיע לכם פיצוי

רשלנות רפואית - טיפול שניים